When world gone wild - he's loose!

Min fästing är försvunnen! I papperskorgen finns han inte kvar i alla fall ...

Såg på Top Model förut, är det bara jag som tycker att Allison är söt som fan? Exakt som en porslinsdocka, som de påpekade. Jag tyckte även om London. :) Fast jag tycker inte om deras make-over utav London. ._.


Och jag stack ut och joggade förut, *klapp på axeln*.
Men det blev inget pluggande. Faktiskt har jag inte slagit upp biologiboken över huvudtaget - vilket är ganska olikt mig. Nu ska jag istället krypa ned och läsa vidare i Flickan som lekte med elden. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: alle

JAG HATAR SLUTET

2009-09-06 @ 22:52:32
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0