Söndag

Hej!
Äh ... Vart tog dagen vägen?
Jag har spenderat ett större antal timmar framför Ts3 idag. Ganska skönt, i alla fall när man känner att man ändå inte har något annat bättre för sig att göra.
Och jag har ångest. Det känns som att det sitter små, små gnomer och sandpapprar insidan utav min hals, vilket gör att jag inte kan jogga. Och jag vill verkligen inte gå tillbaka till att vara den där lata säckpotatisen som inte motionerade som jag var förut. Hoppas att förkylningen går över snart.
Och äckliga halstabletter har pappa köpt också. Dåliga med citronsmak. Uähh, jag hatar halstabletter. Vad man än köper så fungerar de ju inte i alla fall.

Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter äta revbenspjäll och se på Män som hatar kvinnor (men familjen, den här gången). Sen blir det Top Model! ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

haha ja fy, stackarn!

2009-09-13 @ 21:23:39
URL: http://dumbfounded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0