Somliga går i trasiga skor - jag å andra sidan behöver inga skor, för jag klarar mig barfota

Jag tror att jag snart kommer ikapp mina ledighetsdagar som skolan är skyldig mig, urk ...
Vid det här laget är jag ganska trött på att gå hemma, att näsan ständigt rinner och att varje gång jag reser mig upp så känns det som att någon har smällt till mig med en planka i huvudet.
Det är mina bihålor som krånglar, förutom att förkylning tar all ork. Det är egentligen också mitt eget fel, jag vägrar nässpray. Och om jag ska ha nässpray, så måste den antingen vara ny eller oanvänd - det är kraven.
Morsan går däremot inte med på mina krav, men nu så har vi köpt bihåleavsvällningspiller - som jag istället måste äta tre om dagen. Och hjälper gör de inte heller, inte Ipren heller för den delen.
Kan ingen ringa den lilla Ipren-mannen så blir jag glad?

Dessutom längtar jag tillbaka till skolan, till mina kompisar. Dock så har jag bara gjort två tal på matteläxan till imorgon och musikläxan (som ändå var jättelätt), vilket inte är något bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0