Planer

Hmm ... Jag hade ju tänkt att ladda upp en massa bilder från Annas fest, men min kamera dog av batteribrist halvvägs ... så det får bli imorgon eller övermorgon - beroende på om jag hinner med datorn imorgon.
Det märks i alla fall att det oftast var Alle som hade händerna på kameran, eftersom jag har typ 48 egobilder av henne och hon finns med på de restrerande bilderna, nästan hela tiden.

Jag finner också återkommande bevis på att jag inte kan dansa, i alla fall inte framför en kamera. Antingen har jag armarna i någon skum vinkel, eller så gör jag världens skummaste min. Det är den absolut bästa summeringen utav bilderna som jag kan komma på. Det enda dåliga med det hela (det bra är att jag sitter och garvar ihjäl mig när jag ser hur dum jag ser ut) är att bilderna blir ganska oanvändbara, för hur roande jag än tycker att bilderna är så är jag inte redo att dela med mig utav mina tokigheter med världen.

Hmm ... Det börjar bli kallt på mitt rum. Jag ska nog stänga och krypa till korgs. Och ja, jag är en sjöman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0