Och ...

... jag kände att det var nödvändigt att skriva en mening i mitt förra inlägg. ^^
För tillfället städar jag mitt rum med Paramores senaste album på hög nivå (taaaack Josse!<3) och om typ två timmar kommer släkten, suck ...
En bra skoldag, dock en dålig början. Och mitten ...

Jag bröt ihop två gånger idag. En gång på kemin och en gång på matten. Klyftigt att båda lektionerna var i kemi-salen, dålig luft kanske?
Kemin fattade jag inte, och matten var bara ... stressig. Fick 4 minuter på oss att räkna tabelltal mellan 1-12 och självklart fick jag det svårare pappret (ja, det fanns två olika multiplikationspapper, fruktansvärt orättvist) med en massa tal från tolvans tabell, som dessutom tar längre tid att tänka ut. Dessutom är åttan min svagpunkt. Och hur många fucking tal som helst, baaaaaaaaaajs.

Men Märta blev min räddning efter kemin. På vår rast innan matsalen öppnade förklarade hon för mig så att jag nu förstår bättre, så skönt. Lättnad alltså.

Och Alle och jag skolkade från konsten, jävla fucking konsten med jävla fucking hippie-pedant-lärare, vars sida min mamma står på. Alltså inte Gunnar, som däremot är härligt skoj.
Vi stack till Ica och satte oss därefter i en klätterställning och snackade om allmänt. Den sista halvtimmen tror jag att vi satt och sjöng, eller något.

Därefter gick vi tillbaka till skolan för att hämta våra grejer och ta bussarna hem. Vickan hade gjort en spegel i slöjden som de satt och lekte med när vi kom tillbaka. Vickans spegel. <3
Vi satt också och lekte med den på bussen, trevlig buss = trevligt folk.
En utav typerna från 7C som vi aldrig tidigare snackat med bara om (alltså inte skit, utan random) hade en tjeck denna vecka som alla pekade på och massa. Vi snackade med 7C:aren som var jättetrevlig, fett najs. Också upptäckte jag att Sofia i 8 ... någonting var schyrre. :D Fett najs.

Om fem minuter börjar Buffy, och jag är iiiiinte klar, så hurry, hurry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0