Med morgonen kommer solen

Godmorgon!
Jag blir sur på internet hos mig, eftersom det vägrar att fungera korrekt vilket leder till att jag blir orolig över Farmville, känner att jag får starka behov av att skriva blogginlägg och att läsa andras blogginlägg. Dessutom verkar Bloggkoll vilja bråka med mig också.

Igår spenderade jag en timme på att kolla på Kändisdjungeln, åh, vilken flopp! Så himla dåligt. Bara en massa "rövkändisar" (om man så vackert ska kopiera tidningen) och tråkigt. Den enda som var skoj var ju Karl Petter, men efter att morsan satt och kommenterade hur skön han var, så fort Karl Petter öppnade munnen och sade något lustigt med sina breda värmländska, nja ... då var inte Karl Petter så skoj längre.

Och tanken slog mig, ödlor, insekter och ormar är verkligen en drabbad grupp inom TV-underhållning. Det är ju knappast något folk sitter och tänker på när de kollar på TV, men jag verkligen led med ödlorna och resten av djuren när de mosade ned allihopa i en huvudbonad på "stackars" Bengt Frithiofsson.
Om man skulle trycka ned ett stort antal andra, högre prioriterade djur i en liten, liten tank, ja, då hade det varit annat ... men smådjur som ödlor, småkryp och ormar, de kan man trycka ned i vad som helst utan att någon funderar på det. Usch, vet ni vad.

Nu dissar jag repriserna utav American Idol, men aja .. Strax ska jag sticka ut och jogga. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0