Lite hjälp, tack!

Hej!
Nu är sitter jag här och pillar med datorn igen, aj, aj ...
Men jag behöver hjälp, om det nu är någon utav er som är kunnig inom hur man för in egna teckensnitt i Word.
Jag liksom laddar ned från en gratissida, väljer "Spara" (det ska väl inte vara "Öppna"?) och lägger den komprimerade mappen i en annan mapp. Sedan liksom drar jag över den komprimerade mappen till "Teckensnitt", men då kommer det upp: "Det gick inte att installerna teckensnittet. Filen C:\journal.zip är antingen felaktig eller skadad." Hjälp!


Kommentarer
Postat av: anni

det ska vara filen i den komprimerade mappen, inte den komprimerade mappen!

2009-09-17 @ 16:47:45
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0