Krax, krax

Good morning!

Jag känner att min kropp inte riktigt samarbetar med mig, dumma förkylning.
Men jag ska gå till skolan idag, heh ... smitta ned alla andra.
Nae, men så får det bli ... Och de "andra" kan allt skaffa sig en förkylning från något annat håll, jag är inte den enda på vårt stora, blå klot som lider av förkylning.

Jag slipper i alla fall gympan, kast med liten boll kan jag ju göra utan kläder ... alltså, gymnastikkläder.
Dessutom funderar jag på att bära runt på min kamera hela dagen för att fotodokumentera, bara för att jag känner att det kan vara skoj och för att jag ändå inte har något bättre för mig. ^^ Ciao bellas!

(Någon kunnig spanjor/spanjorska som vet vad "bellas" betyder?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0