In the juuungle, the miiiiighty jungle, the liiiions sleeeps toniiiiiiiiiiiight!

Hej - igen!
Jag känner att jag börjar få lite saker gjorda här hemma.

Jag har hunnit:
-
Jogga (det gick jättebra!)
- Kolla på ett avsnitt Simpsons.
- Kolla på ett avsnitt Scrubs.
- Duscha.
- Hitta kläder till ikväll.

Rena, rama allsången bröt ut inne i duschen förut. Jag bara får sådana där konstiga infall ibland, som i julas stod jag och dansade loss och sjöng "X-mas Time" i duschen också. Så himla najs!
Idag fick jag istället influenser från Scrubs där de spelade The Frays "How to save a life", och plötsligt fick jag knäppen och började sjunga "The lions sleeps tonight" i vääääldigt höga tonarter (-som det finns ett namn för, som jag irriterande nog inte kommer ihåg vad det heter).

Meeeen, så finns det ju lite saker som jag inte är klar med:
-
Öva trummor, mest för att det var ett tag sedan och för att det nu har gått så långt att jag börjar lufttrumma till musiken samtidigt som jag joggar. De förbipasserande bilarna undrade nog om jag fått fnatt - vilket jag säkert fick också.
- Äta - morsan tjatar.
- Fixa Farmville-gården.
- Städa mitt rum som har sett ut som ett bombnedslag i två-tre veckor nu, aj, aj.
- Hoppas att mitt hår torkar fort och så ska jag sminka mig. :)

Jag blir alltid så himla glad när jag hör den här:


Hur uttjatad som helst, men så fin ändå:

En till sjukt bra låt från The Fray:


Haha, och såklart den här:

Kommentarer
Postat av: Laviealanea

Oj, det blev fel!

2009-09-12 @ 13:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0