???

Den andra grejen som kom upp var det här:

Jag skulle kolla upp en grej till den tidigare listan och gick därför in på Wikipedia. Det som jag tänkte skriva (jag kommer knappt ihåg) hade någonting med böcker att göra, och jag vet inte riktigt hur jag tänkte, men plötsligt så hade jag sökt på Twilight.
Mest för att jag var nyfiken på om det fanns en sida om Twilight - korkat nog - men en del av mig sade att det inte fanns något underhållningsliknande på Wikipedia, utan mest annat "viktigt".
Hur som helst så ögnade jag knappt igenom sidan, men mest musikdelen, då det här kom upp:

Och ni som är lite mer insatta än jag (som har sett filmen ett antal gånger och aldrig, aldrig, aldrig hörde låten spelas någon gång) när spelas "Thriller"?! För den låten känns ju inte alls som att den ska höra till meritlistan till Twilight i alla fall, wtf?

Kommentarer
Postat av: Bella

men hahahaha det roligaste idag typ

Thriller i Twilight? xD

men alltså alla låtar som står där spelas inte i filmen. det är konstigt, men så är det. som på soundtrackskivan så är ju massa andra llåtar med. men jag har då aldrig sett att thriller är med

sv på kommentar:

haha neh, jag suger på paint. blir så irriterad på min mus, duvet, laptopmus.

och nej, jag spelar inte elbas så mycket. bara när jag får tillfälle och sådära :)

detta blev en lång kommentar

2009-09-11 @ 22:21:16
URL: http://dumbfounded.blogg.se/
Postat av: Bella

by the way. lyssna på blue foundation - eyes on fire

så himla mysig

2009-09-11 @ 22:21:56
URL: http://dumbfounded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0