:'(

Hej!
Nyligen slutade Project Runway. Tänk att man kan bli så påverkad av TV, just nu har jag en stor klump i magen.
Mitt in i programmet slog det slint i mitt huvud. Min absoluta favorit-person genom hela säsongen (trots att jag redan vet vinnaren) som jag absolut ville skulle vinna, önskade jag plötsligt ut. Mitt från ingenstans, fick jag för mig att jag ville slippa se honom. Och för det hatar jag mig själv, för personen är ju underbar och jättebra.
Självhat, finns det ett egentligt ord som heter så? I sådana fall är det vad jag lider av.
Dessutom älskar jag Santinos imitationer utav Tim, åh, de är underbara!

Nu ska jag egentligen plugga franska, men istället blir det datorspel. Min mamma är besviken på mig som ger upp franskan "utan att ens försöka". Det hon inte ser är att jag kämpade och försökte mig igenom hela jävla åttan och fick ett knappt G.

Åh, vad jag hatar mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0