En störd nörd, tack jag vet

Jag vet att Alicia mobbar mig, men jag står för vad jag tycker om som sysselsättning ... eller så kan jag skylla på att det tog tio sekunder att skissa upp skiten också, så ...
Och jag tror inte att jag kan stava till trågikt ... trågigt ... tråkikt ... tråkgit ... tråkigt!

I alla fall så hade jag tråkigt och satt och grämde mig över hur ful min farm var och hur mycket jag störde mig på ... allt med den. Så jag tog fram blocket och skissade upp en ful snabb på hur den ser ut nu, samt en liten fantasi om hur den skulle kunna se ut. ^^ Får se hur det går. ;)
 

Och jaaaa ... efter det fick jag lust att signera och kopiera "Barbie"-loggan - om ni undrar alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0