En komplicerad art

Hej!
Människan är en skruvad art. Känslor och intelligens är nog det som förvirrar. Innerst inne är vi nog ganska lättlurade, eftersom vi går igång på allt som vi ser runt omkring oss. Alltså TV och andra mediagrenar. Om inte lättlurade, lättroade. Någonting med "lätt" i, i alla fall.
Jag kom hem för typ 40 minuter sedan, och har sedan dess kollat på Vänner och käkat ryttarkakor.
Jag hade en tyst överrenskommelse med mig själv om att jag skulle jogga idag, men det känns som att turen skjuts upp till imorgon istället. Innan vi åker till min morbror, vill säga.
Nu ska jag spela datorspel ett tag innan jag sticker ned till TV:n igen för att nörda Project Runway. Dessutom har jag 30 sidor kvar i Män som hatar kvinnor att avverka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0