En god natts sömn, eller ... ?

Åh, morning, morning!
Jag älskar Farmville, så himla hemtrevligt och mysigt! Jag kanske ska bli bonde i alla fall, haha ... Nä, nät-bonde, med enbart virtuella djur och fält. Jag tror faktiskt att jag skulle bli ganska tjock, en tjock bondmora.

Inatt drömde jag något mysko om att jag befann mig på stranden och - vad jag tror - kidnappade (random) personer som jag sjösatte ut till havs på små flottar. Därefter befann jag mig plötsligt ute i vattnet på något djupt område, bredvid någon gubbe som stod på en luftmadrass bredvid mig och skulle dressera mig.
Omgivningen i scen nr. 2 påminner mig mycket om ett TV-spel, men i alla fall ... Min dressering gick ut på att jag kanske hade en rektangulär ruta på 2x3 att röra mig på, plus vattnet under (jag var i vattnet). Någonstans där nere fanns det en rockring som jag skulle simma igenom. Mitt problem var att man såg noll och utanför rutan (man kunde fortfarande simma utanför, men då dog man) fanns det hajar. Sådana där fula hajar med plastiga fenor, precis som i dåliga spel. Usch ...

Mina naglar blev i alla fall lite bättre igår, min matte läxa är halvt om halvt färdig eftersom jag hoppade över ganska många tal utan att ens tänka och jag har pluggat lite kemi. Men annars är jag trött som fan, jag hatar verkligen det här. En dags ledighet skulle inte skada ...

I eftermiddag blir det i alla fall stan. Det ska bli jättekul, men jag är redan nu jättestressad. Det är ju liksom inte lätt att samsas på stan med sex personer. Om vi nu inte delar upp oss, blir det kanske så att jag skenar iväg.
Det finns ju liksom lite saker som jag ska ha. Men hej då, klockan är halv nu och jag är inte ens påklädd - ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0