Do you, do you, do you?

God mellanmiddag!
Jag har egentligen inget av värde som jag känner för att skriva just nu. Kanske ska jag bara skriva att jag antagligen måste ha jeans på mig när jag ska åka moppe med Elin och att jag nu går ner för att spela trummor.
Eller det är meningen att jag ska komma iväg nu och gå ned och öva i gäststugan. Hoppas bara inte att lillebror och hans kompis är där, då måste jag ju schasa ut dem.
Jag kanske skulle behöva måla om mina tånaglar också. De är inte så fina eftersom jag brukar testa färger på dem. :o
Aja, något ska bli gjort i alla fall. Hej, hej!

Ps: Jag tror att det är omöjligt för mig att skriva korta inlägg, Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0