Depend on Depend

Tankar:
- Jag verkligen älskar mitt nya blå Depend-nagellack, så himla fin färg.
- Däremot blir inte mina naglar lika fina. Jag är urkass på att måla detaljer och mina prickar blir inte alls runda. ._. - Allting går så segt på Farmville.
- Den här skoldagen var helt okej att genomlida, frånsett Annette såklart: den subban.
- Subba är ett väldigt fult ord. Ungefär som klubba, väldigt klumpigt.
- Jag känner att jag inte har något intressantare att skriva, men det kommer säkert snart.
- Jag tycker att jag måste ha fler bilder i mina blogginlägg, men jag är för lat.
- Jag gillar att titta på andras bilder (och ibland mina egna), gör inte ni? :)
- Jag måste variera lite och sluta skriva "jag" i början.
- Synd att jag inte tog med mig min bok som jag läser i svenskan med mig hem.
- Elin är fortfarande dum för att kastade sig över "I taket lyser stjärnorna", mitt framför näsan på mig.
- Istället fick jag ta "Det saknas en tärning", eller vad den nu heter. Lite förvirrande i början, men den verkar med bra.
- Jag lämnade ifrån mig "Korpens sång" (="Correns säng"), eftersom den var seg.
- Nu kom det upp en annan grej, så nu måste jag avsluta. ^^


Kommentarer
Postat av: elin

jag har läst det saknas en tärning! har för mig att den var bra i alla fall :D

2009-09-11 @ 22:28:59
URL: http://elincaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0