Äntligen hemma

Puh ... Nu är jag hemma efter en dags skola och stadsbesök. Jag kom nyss ut från duschen och ska nu uppdatera mig genom lite bloggar, kontrollera min gård på Farmville och därefter släpa ned mitt täcke ned till soffan och krypa ned framför TV:n med en halv chokladkaka, mums!
Jag är så himla trött, och min hals värker ... Men framför allt är jag trött, har till och med svårt att hålla ögonen öppna. På tekniken somnade jag nästan ståendes, orkade ingenting.
Men jag fick i alla fall lite saker gjorda på stan. Present, ett djupblå nagellack och ett lite ljusare lila nagellack. Jag skulle kunna se mig själv som nöjd, det enda som saknas nu är ett par jeans.
Det får bli någon annan dag, nu ska jag läsa blogginlägg och skörda bönor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0