Alone in the house, bro!

Jaha, nu är det tyst i kåken ... o:

Jag funderar på att gå ut och gå, eftersom mamma inte uppmuntrade mig till att jogga. Jag funderar också på att packa en väska med min kamera, ett block och en penna. Också antagligen en reservpenna för säkerhets skull.
Jag funderar på att gå så långt jag orkar till det att jag hittar en plats som jag inte brukar vara vid så ofta, eller inte alls. Problemet är att det är ganska svårt här. Och dessutom lär min väska vara tung.

Sedan är jag bekymrad över mina läxor. Jag borde också plugga massor, men jag kommer bara att skjuta upp det och med ett matteprov på måndag och ett SO-prov veckan därefter skulle jag verkligen behöva plugga. Speciellt efter min frånvaro i skolan. Lite SO kommer det att bli i alla fall, känns lättare än matten ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0