Åhhh, mat ... ! .__.

Hej!
Jag är hungrig. Men jag är inte hungrig. Jag är inte mätt, jag mår illa. Min mage är fortfarande helt upp-och-nedvänd och jag känner att jag behöver borsta tänderna.
Lillebrors jobbiga kompis är här, så jag är inlåst på mitt rum. Vid tre-tiden ska tre fjärdedelar av min familj iväg till min morbror och hans familj för att fira lite födelsedagar. Det är alltså jag, bror och mamma. Pappa ska ut och spela med sin trubadur. Igår föreslog mina föräldrar massor utav saker vid lunchen inför nästa sommar. En turné med farsans trubadur och massor av konserter. Mamma vill att familjen ska gå på Lars Winnerbäck som födelsedagspresent, men det blir bara pappa och hon. Jag har ingenting emot Winnerbäck, men jag har ingen lust till att stå och lyssna på en hel konsert med honom.

Är det någon mer som irriterar sig på Heidi Klum i vinjetten till Project Runway (i alla fall s. 2). Seriöst, hon ser kort ut och har världens jobbigaste röst. "Six-teen de-sign-ers!" med jättepipig stämma som låter alltför redigerad. :o

Nu ska jag spela Höstryttaren och sedan äta pannkakor! :D Dessutom vill jag stoltsera om att jag faktiskt kom ut och joggade, men eftersom batteriet i min Mp3 gav upp efter halva turen, gjorde även jag det. Det suger att jogga utan musik. När jag väl gjorde det låtsades jag istället att blåsten som ven genom mina öron var musiken, bara för att koncentrera på någonting annat. Det var då jag upptäckte att om man lyssnar på vinden om man joggar så låter det som ett stort antal marscherande varelser. Värsta Sagan om Ringen-feeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0