A sneak-peek on what's coming ... or not.


Haha, ok. En liten grej bara ...

När jag satt och rensade bilder och kom fram till den här var min första impuls att radera den utan att blinka.
Men i ögonvrån (av bilden) fångade jag något mystiskt. (Bilden är för övrigt - antagligen - en testbild av Vickan.)
Först hade jag bara satt att det var Annas fönster, därefter upptäckte jag Märta, efter det upptäckte jag de röda "eldflammorna" framför Märta! Dum, dum, dum, duuuuum!!!
Är Märta gestaltad utav djävulen?! Är det inte lite konstigt annars att jag-vet-inte-vad uppenbarar sig i bilden (som inte är så konstigt egentligen, eftersom skumma effekter dyker upp hela tiden när man leker med slutartid) - men framför Märta?

Orginalbilden:


Close-up. Mina paint-skills duger faktiskt också. :D


Dessutom, har inte alla djävular Hitler-mustasch?

Kommentarer
Postat av: josse

HAHAH garv

2009-09-13 @ 23:40:17
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0