50 minutes to go

Hej!
Japp, nu är det femtio minuter kvar till att bussen står där uppe vid vägen. Jag har ganska mycket kvar att göra, men just nu rensar jag min Mp3 och fyller på med lite nytt. Det är tydligen väldigt lätt att samla på sig en massa skit.

Jag vill verkligen inte ha idrott, även om det bara är bollsport + joggning idag. Som sagt, 1000 meter gick ju inte så bra och om jag vägrar på måndag har jag också kommit på att det kan bli en IG-varning. Och ett IG på höstterminen av nian är ju inte så jättebra, speciellt om jag känner att jag inte kommer att klara av franskan heller.
Men vad är poängen med att jag ska dröna efter alla andra något varv för att sedan ändå komma tillbaka med en tid som sträcker sig över godkänt-gränsen? Att man försökte, fnys ... Jag tycker att mina två försök tidigare räcker, det är ju pinsamt att vara så dålig.

Jag funderar på att sätta mig och kolla runt på gymnasieskolor på internet någon dag. Till en början ska jag kika lite närmare på musikskolorna, och därefter får jag väl se. Jag vet faktiskt inte om jag hellre vill gå på en kommunal skola eller en privat. Det är ju svårare att komma in på privat också.

Och jävlar vad hektiskt det kommer bli på torsdag, då en grupp på sex tokiga tjejer ska driva runt på stan och leta födelsedagspresenter och annat. Jag funderar även på att kolla efter ett par neutrala tygskor, köpa ett grönt och/eller blått nagellack och ett par jeans - jag behöver verkligen ett par jeans.
Jag har även kommit på att jag egentligen skulle behöva minst två olika nyanser utav blått, vilket låter ganska sinnessjukt.

Nu måste jag fortsätta med att överföra musik, sedan packa gympapåsen, sminka mig och allmänt fixa med annat. Åh, jag hatar skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0