Well ...

Nåja ...

Efter ett antal frustrationsutbrott satte jag mig ned framför datorn tillsammans med mamma, vi gjorde frågorna (... hrm, hrm .. tjao ... "vi") och jag renskrev handlingen. Tydligen skulle det väl vara ganska kortfattat, men min handling blev ju för fasen typ två och en halv sida lång, men jag hoppas att det duger i alla fall.

Jag är inte nöjd, men nu är jag i alla fall klar på ett ungefär. Mamma skulle ta en titt på "the big deal" - alltså hela arbetet - i morgon och så får jag hoppas att hon inte påpekar någonting, för då måste jag nog bita henne i vaden.

Nu ska jag i alla fall se om lillebrorsan har somnat i soffan där nere, borsta bort kaffesmaken ur munnen och tvätta av ansiktet innan jag kryper ned och kollar på True Blood. Förhoppningsvis somnar jag inte, jag hatar att ligga och slumra till när man kollar på någonting - allt blir liksom fel.

Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0