We'll take it deeper

Jag känner att jag inte kommer på några smarta rubriker, antagligen eftersom inlägget också är ganska onödigt, men det får bli låtrader.

Nu är jag i alla fall igång med städningen, all smutstvätt ligger i en fet hög på golvet, jag har bäddat min säng och alla min smycken ligger i mitt plastiga smyckeskrin.

En sak jag tänkte på när jag bäddade sängen, jag vill gärna att det ska bli perfekt när jag väl bäddar min säng och så kom jag med tanken: en-sådan-där-ångstrykare-som-modearbetare-har-grej. Och sängarna på hotell är ju alltid perfekta utan någon skrynkla över hela täcket, använder städaren en sådan?
Skulle jag ha en sådan på mitt rum, vid sängen? Hmmmm ...

Yes, my thought indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0