Upplev en till liten bit av mig och min dag


Musse Pigg till lillkusinen och blått till mellankusin, jag älskar att slå in paket - fult inslagna eller inte.

Jag vet: jag är mogen.


What's up!

Nu är jag färdigsminkad och påklädd, mitt hår har snart torkat och efter detta ska jag sätta upp det i en knut eller något. Eftersom jag dessutom äter choklad just nu så kanske det inte skulle vara helt fel att ge tänderna en till runda med tandborsten.

Nice i alla fall. Och jag vet att ni inte undrar, men det blev inget plugg i alla fall och nu hinner jag inte. Är jag förvånad - nej.

Och oj! Nu har de börjat sända reklam för "This is it" på TV, ska ni gå? Är ni sugna på att gå? Jag har faktiskt ingen aning, jag tyckte att han såg så läskig ut på den sista tiden så jag skulle nog sitta och pinas genom hela filmen, men lite nyfiken på vad som de har med är jag ju.

Nu ska jag i alla fall slå på något på nät-TV och krypa ned i soffan, mest för att jag inte orkar att hitta på något annat. Om man vill vara fin får man lida pin - så att säga.

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0