Tjenixen!

Jag har tydligen börjat ställa om dygnet så här mitt i veckan. Inte så himla smart att börja gå och lägga sig vid halv två när jag om drygt fyra dagar måste gå upp klockan sju igen. Men det är förvånansvärt svårt att vända tillbaka på dygnet, än att vända det.

Jag är i alla fall nästan klar med kemin, fast jag inte direkt fattar vad det var vi gjorde - mer än att skapa vätgas. Mamma sade att farsan var duktig i kemi, så jag ska chansa på att fråga honom om det i kväll.
Annars ska jag väl försöka bli klar med den här sketna bilden.

Och såklart ska jag nörda lite True Blood också. Även första avsnittet av Gossip Girl sågs igår, ganska bra, fast mitt in i det hela blev det faktiskt riktigt löjligt, så lite besviken blev jag, när det var så bra från början och sedan pang! så slog det om och blev jättelarvigt.



Men nu ska jag kila ned och bre mig själv en macka, tjenixen!

Kommentarer
Postat av: anna

AOCH. labrapport var det visst också. heh.

2009-10-29 @ 10:54:24
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0