Special treatment



 
Nu sitter jag här med en kladdig ansiktsmask i ansiktet. Håret klibbar fast och det luktar vanilj-kola-någonting. Det är nog ganska bra att det tydligt står på förpackningen att det inte får ätas, för annars hade troligen röran varit på väg i mitt tarmsystem och inte i ansiktet. Gott luktar det i alla fall!

Inga vackra bilder heller direkt, men litet måste man ju bjuda på sig själv. Och första bilden är ju dessutom spegelvänd, men jag tror inte att det bör spela någon roll? Hur intressant är en ansiktsmaskförpackning, liksom?

Nae, nu ska jag se om jag kan tvätta av mig masken, jag tror att jag smetade in den liiiiite för nära ögat. Det svider. Och nu fick jag sällskap utav katten, najs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0