Skräckvecka

Hej! Hemma igen, har ni saknat mig?

Haha, såklart inte. Nu sitter ni ju snarare och tänker: "Oj, tjena, är den där nöten hemma igen?". Ehhhhhh ... skämt åsido.

Bilder fick ni förut, lite snabbare än vanligt men jag orkade inte att skjuta upp att rensa bilder i kameran så jag gjorde det på direkten i stället.

Jag är seg eftersom jag sov ganska ojämnt i natt, eller hur det nu ska beskrivas, men annars är jag frisk som en nötkärna med mat i magen. Mums!

Såg förresten att det är skräckvecka nu på TV400, någon som har koll på när Ghostbusters går? Jag ska i alla fall se den då, eftersom jag har missat alla andra tillfällen att se den, heh.


Alles blixt é najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0