Satans jävla påhitt - a.k.a. Gunnars läroplan

Goddagens!

Nu har det förvisso börjat gå över, men för bara ett par dryga minuter sedan hade jag lust att bara sitta och tugga i mig alla jävla små papperstussar som jag skulle riva filmanalyspappret i. Jag är så fucking arg på skiten så att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Det går liksom bara inte runt.

Tyvärr så känns det som att det är idag som jag måste bli klar med det, men det kommer inte att hända eftersom min mamma är en värdelös hjälp och jag klarar det inte själv eftersom jag ger upp alldeles för fort. Dessutom har tydligen min mamma också gett upp så nu startar jag krig och vägrar att göra bilden bara för att ... ja? Reta henne kanske? Jag är inte den bäste på att hantera intelligenta situationer.

Jag brukar inte ge upp på skolarbeten ... eller oj då, nu ljög jag lite: jag ger a l l t i d upp på skolarbeten, men jag brukar vanligtvis ändå slutföra dem. Just nu är det något som jag absolut vet att det aldrig kommer att fungera, grrr ... Jävla piss!

Kommentarer
Postat av: josse

jag fick damp och bestämde mig för att bara göra för vg. har för i helvete suttit och försökt fixa den där jävla filmanalysen i en vecka och nu orkar jag inte mer.

2009-10-29 @ 22:23:05
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0