Så fördriver man tiden när man inte har något att göra

Eftersom klockan nu är 20.12 och jag inte har något att göra så vet jag inte vad jag ska göra. Logik, eller hur?
Jag har fått ont i nacken utav timmen framför datorn och eftersom jag inte har något liv sitter jag och bläddrar igenom massor av gamla bilder samt sitter och lyssnar på "Sweet Child O' Mine" om och om igen, jag blir så himla pepp utav låten.
Jag älskar att bli pepp utav toner, rytmer och annat. Samma kick som man får efter att ha övat trummor - lyckat alltså, då man verkligen kommer igång och armarna liksom flyter över trumsetet. Så jävla najs.

En anledning till att jag rotar igenom mina gamla bilder är att jag är på jakt efter en ny header. Jag har redan en fixad bakgrund, men jag kan inte "sätta" in den utan att ha fixat allt annat. Bajs. Dessutom är jag nollad när det rör sig om PS, så jag vet inte hur man sätter ihop bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0