One step away from a punch, look out kitty!

Ska snart hoppa in i duschen, är så frusen!
Senare, eller kanske snart, ska min mamma komma hem med gröna vindruvor till mig. Det var ett tag sedan och ibland kan frukt verkligen vara det godaste som finns, så fräscht och allt.

Imorgon är det engelskaprov och jag verkligen inte pepp på det. Måste få över 100 och vara en utav de bättre i klassen. Det låter så otroligt töntigt, men jag vill inte sänka mig. Och inte satsar jag så mycket på lektionerna för att få dåligt på proven. Dessutom så slår jag gärna det som jag fick förra året ... typ 114, 5 eller något. Året innan fick jag 115, haha, snacka om att sänka sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0