Och så sitter man fast i fällan

Det är så typiskt, när man har slagit sig ned i min bekväma datastol så äter den upp en.
När jag flyttar hemifrån ska jag nog inte skaffa någon fåtölj eller soffa, bara pallar. En pall är ju inte så bekväm, så då skulle jag ju aldrig behöva oroa mig för att fastna på den. I en pall lät konstigt. 
 
Antagligen skulle jag inte kunna ha en säng heller och i sådana fall skulle det bli en sådan där jättetunn bäddmadrass som jag aldrig skulle vilja ligga kvar på. Dyrt skulle det väl inte heller bli, så istället skulle jag kunna ägna min fritid till de mest extrema sakerna som fanns. Det låter väl najs?


Bungyjump varje torsdagkväll.

Äta hummer varje söndagkväll. 
Det var omöjligt att hitta en bild på hummer så jag målade istället.
Under, är vad jag hittade när man sökte på "Hummer Thermidor" (Om jag söker på "hummer" kommer det bara upp bilen), liksom vad har Carl Bildt med en hummer att göra?!
 




Kommentarer
Postat av: josse

"jag gillar carl bildt"

2009-10-11 @ 12:45:27
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0