Och nu är det ... eftermiddag? ... förmiddag? ... mellanmiddag?

Hej!

Nu är klockan prick två och gästerna kommer runt klockan sex. Det jag har åstadkommit än så länge är att mamma har kollat igenom filmanalysen - det ända jag ska göra är att skriva till lite grejer och finjustera det, sedan är jag klar - sett på True Blood, tagit en dusch, målat mina tånaglar, sett på mer True Blood, fixat lite pajdeg, kollat på mer True Blood och jao ..

Nu funderar jag i alla fall på att fixa det sista med bilden, sedan ska jag kanske börja lägga på lite smink och fixa mina kläder?

Ni har ju i alla fall har ni väl fattat att jag är helt fast vid True Blood? Eller måste jag kanske tjata lite mer? Haha, fy vad jag är jobbig.

Jag känner mig i alla fall pigg. Visst är det enkelt att ljuga i skrift?
Somnade klockan fyra i natt - klarvaken och sova var det minsta jag ville göra, var till och med nära på att gå upp igen och skita i att sova över huvud taget - och så vaknade jag vid nio. Musse Pigg här alltså.



Kommentarer
Postat av: alicia

true blood är ju så jäkla bra så det är ju inte precis konstigt att du är fast ;)

2009-10-30 @ 14:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0