Och just det!

Ikväll är det Desperate Housewives och Ugly Betty också, så för er som inte har något annat liv för er än att kolla på TV - bänka er i sofforna!

Julie får inte dö. Då blir jag ledsen, jag känner att manusförfattarna är inne på att ha ihjäl så många karaktärer innan årets slut som möjligt, ingen bra utmaning enligt mig själv. Kanske de skulle kunna vända på det hela och förvandla alla serier till någon mysko sorts fantasy och börja återuppväcka alla döda favoritkaraktärer igen, rolig idé ... eller bara totalt galen? Antagligen det sista alternativet.

Och trots att Nicollette Sheridan spelade världens största bitch (Edie Britt) så vill jag ha tillbaka henne, Nicollette verkar så himla rolig/trevlig/schyst/asnajs. Svårt att tro när hon ser lagom plastikopererad ut och spelar totala idioter, men jag tyckte att det var väldigt charmigt när hon var med i "Ellen DeGeneres".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0