Nyvaken é najs

För det är just vad jag är.

Somnade halv 1 (halv 2 - och ja, jag kommer att fortsätta med att titta tillbaka till den gamla tiden till det att jag har vant mig!) och vaknade halv 10 (halv 11), alltså 9 timmar prick. Alltid likadant, samma tid, 9 timmar.
Ganska sjukt egentligen att jag sover så punktligt. Samma sak i går natt, och natten innan, och innan det.


Andra teckningar + en ful liten blå tå i hörnet.

Det var så himla länge sedan jag målade någonting, men i går gjorde jag faktiskt det. Efter ett par misslyckade A3-papper blev det att jag satt och ritade på ett abnormt stort öga, ögon är liksom roliga att rita. För se vart det leder nu bara, eftersom det är så stort måste det vara med äckligt många detaljer.

Men nu ska jag sätta på lite musik och fortsätta, bye, bye! <3

Kommentarer
Postat av: anna

men hej vad snygga!

2009-10-27 @ 20:00:18
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0