My room is in a mess

Hej, hej!

Som ni säkert förstår så är mitt rum ganska stökigt. Ganska hör egentligen inte till min beskrivning utav rummet, det är mest för att lindra min egen tro om mig själv som njao ... en gris? I alla fall en slusk. Fast det är inte smutsigt på rummet på det sättet, mer bara stökigt och grejer överallt.

Min dator lade av utan förvarning för inte alls länge sedan. Ett stort irritationsmoment där man verkligen får lust att skaffa en son, trycka upp ett stort "bulls eye" över dataskärmen och låta sonen kasta kniv eller något. Japp, ganska frestande.

Dock så blir det lite bättre när det ändå kommer upp "Återskapa senaste session". Annars blir jag väldigt irriterad.
Jag menar, jag hade ju fixat suttit och väntat på att datorn ska ladda upp lite videos så att serierna inte ska behöva "buffra" så mycket ... och så bara: "Nae, nu funkar det inte längre."
I två av de tre fallen kunde internet inte ens hitta sidorna - bra.

Natti, natti! Dröm söta drömmar om ... er allra bästa maträtt som ni för evigt kommer att sitta och dregla över! Se så, dröm nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0