My day in pics


A okej, jag började dagen med att sätta upp håret i en fräsig knut.

Och jag brukar ju klaga på att min katt tar upp halva mitt skrivbord ... tadaaa!
Fast där tar han ifarsej inte så stor plats, han brukar breda ut sig mer efter ett tag och putta ut allting och lägga sig på musen så att den får fnatt osv ...

Min garderob innan.

Min garderob efter.

Nagellack :D

Jag hittade en uglish halsbuk-scarf-sak ...

... som jag senare lekte med och förvandlade till en ännu värre top.

Och så hittade jag en gay-scarf. Jag tycker att alla borde ha en gay-scarf ... troligen för att den är så gay.

Det blir nog ingen jogg ikväll, det är för blött och hagligt ute. Jag känner att jag bara hittar på en massa ord hela tiden, men skoj är det. Filmen borde jag se, men jag tror inte att jag hinner. Nu ska jag i alla fall göra matteläxa, så so long!


Kommentarer
Postat av: josse

när kommer bilderna från i fredags då ? ;);););););)

2009-10-11 @ 17:03:56
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0