Ohhh ...


Pepp, pepp, pepp!

Vi har både köpt och hämtat ut biljetterna nu, känslan utav att ha biljetten i handen är underbar. Nu är det beseglat, det blir Kent till 100 den 10:e mars. <3
Uppenbarligen ska mina föräldrar också med. Mamma, som är en utav de personerna som jag aldrig skulle kunna se med en sittplats till Kent.

Jag övervägar nästan nu att följa med mamma till Lars Winnerbäck när han kommer hit. Mest för att jag känner att nu när jag är igång med konsertande så kan jag lika gärna fortsätta lite till, någon som man lyssnar på eller inte. Dessutom tjatar hon så himla mycket, så bara för att få tyst på henne så låter det ganska lockande.

10 mars = Kent, Kent, Kent! <3


Kommentarer
Postat av: elin

jag ska på winnerbäck!

är såååå pepp :D

och biljetten till kent ska jag beställa när pengarna kommer :'D

2009-10-12 @ 20:20:37
URL: http://elincaarlsson.blogg.se/
Postat av: josse

:D

2009-10-13 @ 15:44:47
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0