Massor ikväll alltså

Ja, alltså på TV:n. :D
Och en del läxor ifarsej. :(
Och jag kände att det var nödigvändigt med smileysar. :)

Men i alla fall. Det är ganska många premiärer ikväll, både på gott och ont. Det är jobbigt när de kommer samtidigt. Ikväll är det både start för Desperate Housewives, Ugly Betty och Scrubs. Desperate Housewives är ju den enda som går 21.00, medan både Ugly Betty och Scrubs går 20.00. Alltså, dels är jag lite förvirrad över vilket avsnitt som går av Ugly Betty - eftersom Kanal 5 har visat ett äldre avsnitt innan de nya för att man ska komma in, eller något - men jag tror ändå att Scrubs går före. Scrubs är ju liksom ... Scrubs. Obeskrivligt bra.

Men dessvärre har jag också fysik och engelska, kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0