Jag har köpt ett par linser, bara för att lindra mina trångsynta ögon

Rubriken kvittar ... den gör ofta det. Jag gillar att hitta på skumma meningar ibland bara och ni som har ett större vokabulär än andra så vet ni ju också att trångsynthet inte har någonting med synen att göra.

Jag shoppade ju loss i helgen och mina jeanspar är nu omsydda och färdiga till användning, men jag har en vag uppfattning om vad jag ska ha på mig. Det är idrott som gäller första lektionen, ett stort minus.

Jag har alltid tänkt på det där med att ha på sig nya kläder så fort man har köpt dem. Det måste ju nästan vara som något slags skryt eller använder man dem så tidigt som möjligt för att de inte ska "bli gamla" igen?

Är det klass att vänta med dem i garderoben en tid eller spelar det över huvud taget någon roll?
Antagligen inte, men jag väntar nog ett tag. Jag ska nog ha ett par utav jeansen, men de är ganska trånga så jag hoppas verkligen att jag inte snubblar när jag ska dra på mig dem i morgon efter idrotten.

Jag skulle vilja ha min randiga tröja, men den var lite konstig över axlarna och jag orkar inte pilla så mycket med sådant på morgonen när det är stressigt och koftan planerar jag att använda till ett par strumpbyxor i skolan, vilket jag vägrar ha imorgon på en dag med gymnastik.

Nu ska jag ta reda på hur man kan bredda sitt "textstycke", eftersom alla mina inlägg ser ut att vara jättelånga .. vilket de typ är också.


Och inga bilder heller, jag har ingen fotograf som kan fixa bilder på mina kläder. De senaste bilderna tog min lillebror men han var också urkass, förlåt lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0