Jag är också för lat

Ehhhhhh ... jobbigt värre.
Jag började med att öppna ett dokument, gjorde den första punkten ("1. Överskriften till ditt arbete är filmens namn och regissörens namn") och sedan kom jag till den andra ... "2. Börja med att berätta filmens handling från anslaget till avtoning. Berättelsen ska vara utförlig och minst en A4-sida. För VG och MVG krävs att berättelsen är lättläst och skriven på dator. Berättelsen måste också vara lätt att följa." Jaaaaaaaaahaaaaaaaaa ... Hmmm, alltså inte så lätt som jag trodde. Bara skriva ihop en liten förklaring (men hallå? Alla vet väl vad Dirty Dancing handlar om, eller?) men icke, en massa jävla detaljer som jag behöver lusläsa filmen för att få med. Åh, suck.

Kommentarer
Postat av: annie

jag satt med ett anteckningsblock och tittade på amélie och skrev ner under tiden den gick ^^ extremt noggrant uppenbarligen, det är två a4or och änn inte klart.

2009-10-03 @ 19:00:28
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0