Jag är aktiv när jag känner för det, och fram tills nu har jag bara inte gjort det ...

... men efter att ha rusat runt i ett smockat Ikano och hittat grejer så kan väl inte ett blogginlägg skada?

I alla fall så har morsan ett presentkort på KappAhl med 1000 kr, plus att det just nu är 25 % där, så hon har tjatat hela veckan om att vi ska åka dit. Så idag gjorde vi det.
Jag var motvillig, hade legat i sängen och glott på serier hela morgonen och var alltså inte så kry på att rusa runt som en dåre och shoppa.

Dagen resulterade i en tajtblusgrej, ett par örhängen, armband och två par nagellack. Det låter ju mysko att det var min mamma som övertalade mig till att köpa lacken när det hon som är som mest kritisk över mina utlägg till nagellack, men så var det. Dessutom är hon inte så glad över en gul fläck i soffan, samt en röd-rosa fläck på mitt lakan - som faktiskt tillkom i morse. Panik fick jag, haha. Alltså om imorse.


Och efter all ångest från i fredags och tjat om det i veckan blev jag jätteförtjust över att få syn på dessa cylindrar i glassdisken. Jo, jag nästan skuttade lite plats. Så nu är jag i alla fall en stolt ägare utav en B&J's sorbet, Jamaican Me Crazy - lite mer exakt. Jag älskar namnen, trots att de är knöliga att komma ihåg.

Nu ska jag i alla fall försöka driva mig själv till att börja med bilden, och kanske skriva lite annat också. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0