I'm alone again



Hej!

Nu har Josse och Vickan avlägsnat och jag är själv med pappa - som är på övervåningen och går igenom gammal musik med hög volym (vi blev förvånade när han plötsligt började spela "Heja Bamse!") - och jag sitter här nere med "IDOL - eftersnack" på.

Mamma är i Ullared och lillebror sover hos kompis, så det är bara vi ikväll alltså ... förut flamsfiorna såklart.

Antagligen var det ingen som såg på "Karaoke 2009" på ZTV ikväll, eftersom det suger. Men vi råkade slå på och upptäckte att Josse hade tjatat med snuskgubben som var med över MSN, tydligen var han ett riktigt äckel.

Nu planerar jag att tvätta av mig mitt smink, krypa i mina sovkläder och läsa lite bloggar innan jag kryper till korgs ... jag är så jävla trött.

Dessutom, var inte Joey Tempest extremt jobbig, allt var jättebra - förutom Reza, vilket jag inte förstår hur de kunde såga henne? - och så såg han helt jätteförvirrad ut.

Och nu sågade Katrin Zytomierska Tove - det är inte okej!

Nighty!


Kommentarer
Postat av: josse

HIHIHIHI :D jag snor bilden

2009-10-24 @ 00:16:29
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0