I'll bite ya!

Tjena, tjing plong!

Trevlig onsdagsmorgon här med en rolig "ska-göra"-lista full utav städning och plugg. Alltså inte lika trevlig onsdagsmorgon.

Jag blev lite ledsen i själen förut, utav någon anledning vägrar kanaler som jag vanligtvis brukar nörda webb-TV framför få de klipp som jag vill se att fungera. Andra avsnittet av True Blood vägrar, mitt inne i s. 3 utav How I met your mother kapitulerar kanalen och Heroes verkar ju inte fungera över huvud taget hos mig? *Snyft, vad synd det är om mig för att jag inte kan se på Tv*

Haha, jag är ett I-landsbarn, det märks eller hur?

Fast nu kom jag också på att det är SVT som spelar True Blood på TV, betyder det att de har True Blood uppladdat på SVT Play? Please, please, please ...
Jaha, okej. Nu råkar ju inte jag vara en utav tekniska personerna på vår stora, blå planet, men har de verkligen bara avsnitt 8 och 9 på SVT Play? Dåligt.

Buhu ... Nu fick jag också reda på att avsnitten vanligtvis ligger uppe mellan 7-30 dagar, alltså så finns de inte kvar. Ibland måste man bara hata internet.

Vad finns det mer att kolla på då? Jaha, "Fyra decennier av sex" - det lät ju trevligt. "Bolimbompas skattkista", "Wallace and Gromit", "Vädret" ... Hmmmmm ... Jag tror inte att jag kommer att kolla på så mycket via SVT Play.

Jag sätter i stället på "En ö i havet", för att kolla in det. Jag låter "Gossip Girl" ladda klart medan jag är i duschen och så får jag leta reda på ett tredje program som jag kan tänka mig att spendera förmiddagen med medan lillebror och morsan är i stan.


Mitt sällskap tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0