Idol is happening here, guys ...

Tjena, tjena!

Just nu är det Idol i sällskap utav mamma och morötter, gurkor och dipp här alltså.
Peter Jihde som Michael Jackson-lookalike (alltså kläderna i början, för er som såg) var inte bra.

Jag mår alltid jättebra när det rör sig om hedringar till Michael Jackson. Slakt. Därför sitter jag med ett irriterat grin genom hela programmet.

Liksom Calle var ju som karaoke och hur stel som helst. Men morsan bryr sig inte: "Jag tyckte att hans tolkning var jättebra!" Vi disputerar en del med varandra, speciellt om Idol. Är det för högt utav mig att tillägga att jag alltid "vinner"?
Jag svär, om hennes favoriter skulle komma ut, lägga sig på scenen och rapa Bä bä vita lamm, skulle hon fortfarande sitta och prisa deras framträdande. Jag funderar på om hon både är döv och blind.

Och Camilla stör jag mig bara på och trots att Reza aldrig toppar orginalet så var hon bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0