I can smell the mall?


Tänk om himlen kunde vara blå denna helg också?

Trevlig lördag, eller hur?

Rubriken har något med någon låt som jag i bakgrunden på ZTV där det lät som att han sjöng/rappade det?
Eh, skumt i alla fall.

Så här långt har jag hunnit att äta en sjögräsrulle till frukost (najs med sushi till "frukost"), målat grunden till mina naglar svarta och joggat. Snart ska jag hoppa in i duschen också.

Senare blir det till kusinerna eftersom de fyller år. Alltså har jag fått i uppdrag att slå in deras presenter och dessutom hade jag tänkt hinna med se på filmen och anteckna till bilden en gång innan vi åker. Även kemin och franskan skulle vara skönt att bli av med i början utav lovet. Men jag tror inte att jag hinner med filmen, får göra den senare ... bara den blir gjord.

Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: josse

lycka till ^^

2009-10-24 @ 13:55:08
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0