Another monday


Eftermiddagen har varit förvånansvärt bra eftersom jag kom inbrakandes med långa plågoramsor om hur synd det var om mig på grund utav huvudvärk, hunger, en trög lillebror och en katt med förföljelsemani.
Okej ... Bara de första sakerna klagade jag på, de andra två - verklighetsbaserade - plågoandarna flög framför ögonen på mig nu.

Bara för att tycka lite mer synd om mig själv smällde jag i mig två kokostoppar (ajabaja), pizzabit och en tallrik ugnspannkaka. Den sista var inte frivillig ... om den hade varit det, hade ugnspannkakan aldrig blivit uppäten. 

Ett avsnitt Buffy och sedan var jag på fri fot igen, på väg emot trummorna. Vi var en aning tidigare än vanligt eftersom morsan skulle sticka till bibblan. Det vände dock och istället för att jag skulle få sitta utanför salen och vänta i en kvart fick jag istället spela en kvart extra, eftersom den lilla killen som spelar innan mig typ var sjuk eller något. 
Inte alltid en bra grej, men idag var det faktiskt det eftersom jag faktiskt kom någonstans. Inte bara ragglade runt på samma övning under hela lektionen, utan jag gjorde fram till övning sju ... är det fusk om man började på fyran? 

Eftersom mina inlägg blir så långa så kapar jag av dem och så får de istället bli fler ... i alla fall för idag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0