A sunday evening

God afton!
Jag känner att det blev mycket gjort av allt som jag känner för att göra. Jag satte mig framför Ts3 och lite DH förut, så heh ja ... Jag är inte förvånad, det kändes som den punkt (förutom naglarna) som skulle besannas.

Ett set kletiga chokladrutor är inne i ugnen och jag kom nyss ut från duschen. Word är på ingång. Jag önskar att det var bilden som ska påbyggas, men nej, det blir min berättelse, förhoppningsvis. Ofta blir det så att jag bara öppnar dokumentet men inte gör något i det ... onödigt, alltså.

Ikväll är det i alla fall Top Model, najs. Och efter det blir det att krypa till korgs och förhoppningsvis se klart s. 1 av How I met your mother, fast det är inte säkert. Det beror på hur många avsnitt som återstår.

Och lite biologi såklart. Nu ska jag nog överföra lite musik till Mp3:n eller något. Också najs. Också onödigt, eftersom jag typ inte lyssnar på Mp3 mer än när jag åker buss, vilket jag knappt gör numera.
Borde lyssna oftare, ny punkt på ny lista.

Och vitt lack in my dreams. Jag älskar vitt nagellack, ser så himla najs och stilrent ut. Dessutom är det roligt att mönstra med vitt underlack också, är ju inte så svårt att hitta på något.

Och är det någon som kan förklara varför gruppen "Vi som hatar Farmville" har han-den-där-skumma-bonden-Fredrik?-från-Bonde söker fru-killen som bild? Jag bara undrar, han känns lite missanpassad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0