(Välbehövd rubrik:) Hej inaktivitet!

Jaaaaaaa ...

Såhär blir det alltid när skolan drar igång igen, jag blir för trött för att orka mig till datorn och ligger istället och sover i soffan till 11 då jag istället går och sover i min säng. För att sedan vakna kvart över sju och vara förbannad över att det är skola.

Igår var det EMA i alla fall, jag kollade till typ tio, sedan höll jag på att somna så då gick jag upp.

I morgon blir det att ofrivilligt följa med till Mantorp eftersom det är länsning utav låtsasfarfars vind som gäller! Mamma har dock en plan som går ut på att vi + bror sticker iväg till Mobilia och letar Fars dag-present i stället, hmpf ... inte direkt roligare.

Och i kväll är det Idol, får se om jag orkar kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0