Tuueeeesday :o

Igår var det ju öppet hus på Folkunga så jag var för lat för att flika in ett blogginlägg i dagens planering, men det var underbart mysigt där. Så himla sugen på att gå sam - musik nu.

Just nu är det meningen att jag ska slutföra min labbrapport, men jag saknar bilder och har ingen aning om vad det är vad jag ska göra så just nu går det lite segt. Ugly Betty står på också.

Snart är det även Desperate så jag har gjort chokladbollar till mig och bror, men han kommer såklart inte att äta bara för att han är så himla nyttig ... och populär också eftersom alla i klassen typ valde honom till kamratstödjare eller något. Tjena, tjena vad stolt han är. -.-

Och gick hem ifrån Kuckel gjorde jag också, kallt som fan och jag kom hem typ tre minuter innan bussen, haha.
Dessutom var jag slut i benen efter typ 300 m efter att jag gick in för gympan igår och gick någon slags powerwalk med moster och morsan i helgen, duktig Elsa.

Det hände så himla mycket idag: Jag var hos SYV också, padda, padda, padda. Och en ful, ful jacka. Hon tyckte om mig i alla fall.
"Åh, häftigt efternamn!"
"Spelar du trummor, skoj och annorlunda!"
"Ja, men jag behöver ju inte hjälpa dig, du har ju allt utplanerat."
"Med de här inringade egenskaperna skulle du kunna vara riktigt populär bland arbetsgivarna." Babbel, babbel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

redan jul :DD

2009-11-10 @ 20:58:05
Postat av: josse

"Tjena, tjena"



-.-'

2009-11-10 @ 21:43:51
URL: http://dreamspace.blogg.se/
Postat av: anna

http://www.youtube.com/watch?v=v57ZmphxAQ0

2009-11-11 @ 07:51:29
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0