Måndagskväll

Hej hopp!

Och så var den första skoldagen över. Bläuhhh, är allt jag har att säga. Urk, fy fasen vilken ångest.
Hela dagen har jag gått runt med en värkande längtan om att bara få komma hem, sjunka ned i min säng och somna om för att vakna med typ en hel månad med ledighet framför mig.

Haha, som att jag skulle få ledigt i över en månad någon gång fram över, snarare så nära man kan komma motsatsen.

Jag ska snart i stället ta något emot min huvudvärk, krypa ned i soffan och slå på någon dålig serie. Senare måste jag även göra den där dumma franska-skiten om min barndom, jag har inte ens börjat skriva den på svenska. Märta och jag snackade ju nämligen bort dagens lektion totalt.

Hoppas ni överlever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0